חזרה לAI

10 מחוללי התמונות החינמים הטובים ביותר לשנת 2024

לכל מי שמוצא שמידג'ורני יקר מדי ורוצה לדעת אם יש חלופות חינמיות, הסיקור הזה עבורכם.ן:

Dalle 3 – יוצר תמונות של Bing

יוצר התמונות של Bing הוא כלי שמאפשר ליצור תמונות באמצעות טקסט מודרך. הכלי הוא חינמי, אבל אפשר להאיץ את תהליך יצירת התמונה רק מספר פעמים מוגבל. תהליך ההאצה נקרא "בוסטים". בוסט אחד יוצר תמונה אחת, ואפשר לקבל בוסטים נוספים על ידי שימוש בפרסים של Microsoft.

 

Bing-DallE 3

 

 

Blue Willow

BlueWillow הוא לחלוטין חינמי, ונדרשות רק כמה שניות כדי לקבל ממנו תמונות רבות על סמך פרומפט. אפשר לערוך או ליצור גרסאות חדשות של האמנות שלכם.ן ולשתף אותן עם הקהילה.

 

Blue Willow

 

 

ClipDrop XL

ClipDrop XL הוא כלי נוח שמשתמש בבינה מלאכותית כדי לערוך תמונות על ידי שינוי היחסים שלהן. זהו שיתוף פעולה בין ClipDrop ו- Stability AI, מודל טקסט לתמונה. הכלי חינמי לשימוש, אך נדרשת התחברות.

 

ClipDrop XL

 

Craiyon

Craiyon הוא כלי חינמי שמשתמש בבינה מלאכותית כדי ליצור אמנות. Craiyon יכול ליצור סוגים שונים של תמונות על בסיס מה שאתם.ן אומרים.ות לו, כמו אמנות מופשטת, טפטים מגניבים ונופים מדהימים. Craiyon הוא לחלוטין חינמי ונדרשות לך רק כמה שניות כדי לקבל תמונות רבות על בסיס מה שכותבים לו.

 

Craiyon

 

Leonardo AI

Leonardo AI הוא כלי מיוחד שמשתמש בבינה מלאכותית כדי לעזור לאנשים ליצור ולשנות תמונות. כלי זה נועד להיות קל לשימוש עבור כולם, ללא קשר למידת הידע שיש בהנדסת פרומפטים.

 

Leonardo AI

 

Dream Studio

DreamStudio AI יש המון כלים שעוזרים לאנשים להיות ממש יצירתיים, כמו יצירת אמנות, עיצובים ואנימציות. זה חינמי לשימוש וזה בדיוק כמו DALL-E2.

 

Dream Studio

 

Lensgo.ai

LensGo.ai היא פלטפורמה חכמה שמשתמשת בבינה מלאכותית כדי לעזור לאנשים לעבוד עם סרטונים ותמונות. זה ממש טוב ביצירת תמונות והנפשת סרטונים בצורה קלה. זה כלי מצוין עבור יוצרים, מעצבים וכל מי שסקרן לגבי הפיכת תמונות וסרטונים.

 

Lensgo.ai

 

Civitai

Civitai הוא אתר אינטרנט שחולק דברים מועילים כמו מודלים יציבים של Diffusion, (embeddings) ו-LoRAs עם קהילת הבינה המלאכותית. הם מספקים מידע, מדריכים, סרטוני הדרכה וניתוח של נושאים קשורים לבינה מלאכותית. Civitai נוצר על ידי ועבור אנשים שאוהבים בינה מלאכותית ורוצים ללמוד עוד.

 

Civitai

 

Krea.ai

Krea.ai הוא כלי יצירתי המונע על ידי בינה מלאכותית שמאפשר למשתמשים לייצר תמונות וסרטונים בעזרת יותר מ-2,500 מודלים של בינה מלאכותית כדי להשיג בדיוק את הסגנון והאיכות שהם מחפשים. זה עוצב כדי להניח את מחקר הבינה המלאכותית העדכני ביותר על קצות אצבעותיכם.ן.

 

Krea.ai

 

PromeAI

PromeAI הוא עוזר עיצוב מונע בינה מלאכותית ששואף להביא יצירתיות לחיים. יש לו ספריית סגנונות מודלים מבוקרים נרחבת (C-AIGC), המאפשרת לאדריכלים, מעצבי פנים, מעצבי מוצרים ומעצבי אנימציות משחקים ליצור עיצובים מרהיבים.

 

PromeAI

 

 

סיכום

כלים אלה המונעים בינה מלאכותית יכולים לעזור להעלות את פרויקטי ה'אמנות' והעיצוב שלכם.ן לרמה הבאה ובחינם! 😉

 

איפה עוד אפשר לקבל את התכנים שלי?

הצטרפו עכשיו לקהילת ה- AI שלי בפייסבוק – AI Community Hub

עקבו אחרי גם בערוץ ה- YouTube שלי

הירשמו עכשיו לניוזלטר שלי

הישארו מעודכנים