חזרה לEmployer Branding

Study Case של חברת Superformula – לתקשר תרבות כחברה קטנה

כאשר Superformula חצתה את רף 50 העובדים, מנהלי החברה ידעו שהם צריכים למצוא דרך להעביר תרבות למועמדים בקנה מידה רחב, כדי ליצור ספריית תוכן תרבותית יעילה.

Superformula הוא סטודיו מודרני למוצרים דיגיטליים. מאז נוסדה ב-2010, החברה הצומחת שיתפה פעולה עם כמה מהמותגים המובילים בעולם כדי לפתור אתגרי עיצוב והנדסה. שורש ההצלחה שלהם תמיד היה הצוות שלהם. עבודה היברידית 100% מהיום הראשון, Superformula חיפשה כישרונות טכניים, מוצר ועיצוב מובילים ברחבי העולם כדי להניע את הפתרונות הדיגיטליים היצירתיים שלהם.

האתגר: שמירה על בר כישרונות גבוה בחברה צומחת

כמו סטארטאפים רבים, סופרפורמולה גדלה בְּמִתכַּוֵן, מאדם לאדם במהלך השנים. מייסדים ומנהלים בכירים היו ממוקדים תמיד בערכיהם ובתרבות הייחודית שלהם, היו מעורבים מאוד בכל העסקה כדי להבטיח שהם יתיישרו עם ערכי החברה והייעוד שלה.

אבל גם כמו סטארטאפים רבים, מגיעה נקודת זמן שבה מנהלים לא יכולים להיות הפנים של כל גיוס עובדים. כאשר Superformula חצתה את רף 50 העובדים, מנהלי החברה ידעו שהם צריכים למצוא דרך להעביר את התרבות היצירתית והחדשנית שלהם למועמדים פוטנציאלים בקנה מידה. הם היו צריכים למשוך את המועמדים הנלהבים באמת להעלות את הרף עבור לקוחות, ולעזור לאלו שמחפשים "רק עבודה" לצאת מהתהליך.

הפתרון: ספריית תוכן מונעת ערכים לעובדים

בידיעה שרוב המועמדים שלהם למדו על החברה הקטנה בפעם הראשונה, סופרפורמולה קבעה בשלב מוקדם שהתוכן יתמקד בערכי ליבה ובחוויית העובדים האוניברסלית. ומכיוון שהצוות המדהים שלהם תמיד היה שורש ההצלחה שלהם, נקיטת גישה של סיפור עובדים לתוכן תרבותי הייתה כמעט מובנת מאליה.

לסופרפורמולה היו שלושה נושאים תרבותיים עיקריים שהם רצו להעביר דרך התוכן:

  • תשוקה למלאכה. בניית צוות בעל תשוקה לעיצוב, הנדסה וטכנולוגיה הייתה בסיסית להצלחתה של סופרפורמולה והיא תמשיך להיות כוכב הצפון ככל שיגדלו.
  • תרבות של אנשים. חברי הצוות באמת דואגים אחד לשני. בנוסף, התרבות המרוחקת-ראשונה של Superformula מעצימה את העובדים למצוא איזון בין עבודה לחיים שעובד עבורם.
  • לקיחת בעלות. פרויקטים מאתגרים, ושילוב עם צוותי הלקוחות שלהם, מעניקים לחברי הצוות הזדמנות מספקת לפתח את כישוריהם ולצמוח מקצועית.

כדי לתמוך בנושאים אלה בסיפורי עובדים, הם ראיינו שישה חברי צוות Superformula שייצגו את תחומי המיומנות העיקריים של החברה: הנדסה, מוצר ועיצוב. הראיונות נערכו באמצעות מפגשי סיפור וירטואליים כדי להישאר נאמנים לתרבות העבודה המרוחקת של החברה.

ספריית תוכן דיגיטלי לתקשר תרבות

הציפיות של סופרפורמולה התגשמו: במהלך הראיונות, נחשפו עשרות סיפורים שתואמים בדיוק את הנושאים הללו. לאחר מכן, הצוות התחיל לעבוד על יצירת ארבעה סרטונים וארבעה פוסטים בבלוג המתקשרים תרבות.

2 סרטוני אוסף (מספר סיפורים מרובים).

החיים בסופרפורמולה

צוות Superformula עובד יחד כדי לפתור בלהט בעיות חשובות, וליהנות לאורך הדרך.

 

תשוקה למלאכה

התרבות של Superformula היא מה שהיא בזכות האהבה של כל חבר צוות לעיצוב, הנדסה וטכנולוגיה.

 

2 סרטוני וידאו עצמאיים (מספר סיפורים יחיד).

חוויה מרחוק

מנהלת המוצר אנדריאה צ'אבס גדלה בקוסטה ריקה ומתגוררת כיום בארצות הברית. 100% התרבות המרוחקת של  של Superformula, והאמון שהם נותנים בעובדים שלהם כדי לבצע את עבודתם, מאפשרים לה את החופש לבלות עם משפחתה בקוסטה ריקה ולחיות את החיים שהיא רוצה לחיות תוך כדי בניית קריירה מתגמלת.

 

לקיחת בעלות

המנהל הטכני, ג'ף סקאטורו, קיבל הזדמנויות להוכיח את עצמו בדרכים שהוא לא חושב שהוא היה מקבל במקום אחר. בעידוד ההנהלה, ג'ף הרגיש שהוא מועצם לעלות דרגה ולהתחיל לקחת בעלות על פרויקטים של לקוחות.

4 מאמרים לבלוג We Are Superformula

בנוסף לתוכן הווידאו, הם יצרו פוסטים בבלוג כדי להדגיש סיפורי עובדים במדיום אחר.

 

From Ideation to Delivery: Pushing the Boundaries of Expectations and Technology

A Team Driven by Values: What You Can Expect When Joining Superformula

In Sync: Why True Partnerships are the Fuel for Modernizing Technology

Opportunities: How Superformula Team Members Step Up

 

הפעלת תוכן מותג המעסיק

מכיוון שהם מתעסקים עם פתרונות דיגיטליים, צוות Superformula לא בזבז זמן על שימוש בסרטונים ובפוסטים בבלוג. הם השתמשו בעיקר בתוכן באתר הקריירה המרענן שלהם ובערוץ Superformula LinkedIn. כעת, מבקרי אתר קריירה מקבלים את פניהם מיד על ידי סרטון החיים בסופרפורמולה.

לסיכום

משישה מפגשי סיפור וירטואליים בלבד, Superformula הצליחה ליצור ספרייה של סרטונים ובלוגים שמעבירים תרבות למועמדים. ככל שהחברה תמשיך לצמוח, התוכן ישמש כדי למשוך את הכישרונות הנכונים ל-Superformula, לעזור למועמדים להצטרף ולצאת מהתהליך ולהמשיך להניע פתרונות דיגיטליים חדשניים.

Employer Branding

הישארו מעודכנים