חזרה לAI

גוגל Google Bard: כל החידושים והשדרוגים!

בעולם המתפתח בקצב מהיר של הבינה המלאכותית, גוגל עשתה שוב צעד משמעותי עם המודל הטקסטואלי הגדול שלה, Google Bard. ענקית הטכנולוגית שילבה לאחרונה את Google Lens, חיפוש לפי תמונה הפוך, ומספר מערכות לשאלות ויזואליות בGoogle Bard, מה שהפך אותו למודל quasi-multimodal.

התפתחות מרתקת זו מאפשרת למשתמשים להעלות תמונות לGoogle Bard – מה שפותח תחום חדש של אפשרויות.

בואו נצלול לפיצ'רים המגניבים שגוגל Google Bard מציעה כעת.

  1. חילוץ טקסט מתמונות: שינוי משחק

נגמרו הימים בהם צריך להקליד באופן ידני טקסט מתמונה. עם הפונקציונליות החדשה של OCR ב-Google Bard, ניתן להעלות תמונה, Google Bard יחלץ את הטקסט ממנה. למרות שהפיצ'ר הזה תומך כרגע רק באנגלית, זהו צעד משמעותי לעבר הפיכת חילוץ מידע לקל ויעיל יותר.

 

  1. חילוץ טבלאות: הפיכת ניתוח נתונים לקל יותר

דמיינו שיש לכם תמונה סרוקה של טבלה שאתם צריכים לנתח. עם Google Bard, ניתן כעת להעלות את התמונה, ו-Bard- יחלץ את הטבלה עם כל העיצוב המקורי. יתרה מכך, ניתן אפילו לייצא את הטבלה לגוגל שיטס לעריכה או ניתוח נתונים נוספים. מעולם לא היה כל כך קל לנתח נתונים!

 

  1.  יצירת קוד ממוקאפ: חלום של כל מפתח

Google Bard אינה מיועדת רק למשתמש הממוצע; זהו חלום שהתגשם עבור מפתחים. ניתן להעלות תמונה של מוקאפ לאתר, ו-Bard- יייצר קוד התואם למוקאפ. פיצ'ר זה משתמש בסגמנטציה תמונה באמצעות Google Lens כדי להבין את התמונה, מה שהופך אותה לכלי חזק עבור מפתחים ומעצבים כאחד.

 

  1. הסבר תמונות: דרך חדשה ללמוד

Google Bard יכול להסביר תמונות ולסכם מה קורה בהן. פיצ'ר זה יכול להיות שימושי במיוחד עבור סטודנטים כדי להבין מושגים מורכבים במדעים ונושאים אחרים. פשוט העלו תמונה, שאלו את Google Bard עליה, וקבלו הסבר מפורט!

 

  1. מידע תזונתי מתמונות: החבר הטוב ביותר של חובבי בריאות

עם יכולת הטיפול בתמונות של Google Bard, כעת ניתן לקבל את הערכים התזונתיים של מזון מתמונה שהועלתה. פיצ'ר זה יכול לעזור מאוד לאנשים על דיאטה מבוקרת או פשוט לסקרנים לגבי הערכים התזונתיים של האוכל שלהם.

 

  1. הצעות מתכונים: שחררו את השף שבכם

העלו תמונה של מוצרי מזון גולמיים, ו – Google Bard יציע מגוון מתכונים. אפשר אפילו להעלות תמונות של מוצרי מזון במקרר שלכם, ו- Bard- ייצור עבורכם מתכונים אישיים. בין אם אתה שפים מנוסים או מתחילים בבישול, Google Bard כאן כדי להעשיר את ההרפתקאות הקולינריות שלכם.

 

  1. פתרון בעיות מתמטיות: המורה הפרטי שלכם למתמטיקה

מתקשים עם בעיה מתמטית? העלו תמונה שלה ל Google Bard- והוא ינסה לפתור את הבעייה עבורכם. לפיצ'ר זה יש פוטנציאל גדול להפוך למידה של מתמטיקה לנגישה יותר.

 

  1. הסבר בדיחות ו- Meme: להבין הומור בדרך של בינה מלאכותית

העלו תמונות של Meme וקריקטורות מצחיקות, שאלו את Google Bard מה מצחיק בהם, וקבלו את הפרשנות שלו. זוהי דרך כיפית להבין הומור מנקודת מבט של בינה מלאכותית!

 

  1. תרגום LaTeX: פישוט כתיבה מדעית

עבור אלה המעורבים במחקר מדעי וכתיבה אקדמית, Google Bard יכול לתרגם תמונות של משוואות לקוד LaTeX. פיצ'ר זה יכול להציל חיים עבור אלה שמוצאים קושי לכתוב ב- LaTeX.

 

  1. ניתוח דו"חות רפואיים: בינה מלאכותית בבריאות

לבסוף, Google Bard יכול לסרוק תמונות של דוחות רפואיים שהועלו ולענות על שאלות על בסיסם! (כמובן, חשוב לזכור ש Google Bard – אינו תחליף לייעוץ רפואי מקצועי. תמיד יש להתייעץ עם רופא לאבחנה רפואית).

שילוב יכולות טיפול בתמונות ללא ספק הרחיב את הפוטנציאל של Bard, והפך אותו לכלי חזק בעולם הבינה המלאכותית. עתיד האינטראקציה של בינה מלאכותית כבר כאן, וזה מרגש!

 

הצטרפו עכשיו לקהילה שלי בפייסבוק ולא תישארו מאחור! 

Google Bard

הישארו מעודכנים