חזרה לבלוג

מדריך שלב אחר שלב: שימוש ב- 'Custom instructions' ב-ChatGPT Plus

מבוא

ChatGPT Plus, המוצע על ידי OpenAI, הוא שירות מנוי המאפשר למשתמשים לתקשר עם צ'אטבוט מבוסס בינה מלאכותית שמופעלת באמצעות טכנולוגיית GPT. עם הוספת האפשרות ל- Custom instructions לאחרונה,‏ ChatGPT Plus מעלה את האינטראקציות המותאמות אישית לרמה חדשה, וחוסך למשתמשים זמן ומאמץ רב.

  1. הבנת הוראות Custom instructions

Custom instructions הן הגדרה שתוכננה כדי ללמד את ChatGPT איך להגיב לבקשות ולהנחיות בדרך ההולמת את ההעדפות וההתנהגות הרצויה שלכם. על ידי שימוש בפיצ'ר זה, ניתן להימנע מלהתחיל כל פעם מ'אפס' עם ממשק ChatGPT הבסיסי ומ- priming חוזר ונשנה בכל פעם שפותחים חלון צ'אט חדש.

  1. ניצול הפוטנציאל לחיסכון בזמן

היתרון המרכזי של Custom instructions הוא הזמן העצום שהן חוסכות למשתמשים קבועים בשירות. במקום לחזור על דרישותיכם או הפרספקטיבה שלכם בכל אינטראקציה, עליכם להקליד את ההנחיה הכוללת שלכם רק פעם אחת. ‏ChatGPT Plus ישמור מידע זה לפרק הזמן שתרצו, גם כאשר אתם כותבים לו פרומפטים עם בקשות ושאלות חדשות בשיחות צ'אט עוקבות.

  1. מקרי שימוש פוטנציאליים

OpenAI הציגה כמה דוגמאות כדי להדגים את היישומים הפוטנציאליים של פיצ'ר Custom instructions. לדוגמה, דמיינו מורה שמכין תוכנית שיעור. על ידי הפעלת Custom instructions, המורה כבר לא צריך שוב ושוב לציין שהוא מלמד מדעים לכיתה ג' בכל פעם שהוא פותח חלון צ'אט חדש. ‏ChatGPT Plus יזכור מידע זה ויגיב בהתאם, תוך התחשבות בפרספקטיבה לאורך כל השיחה.‏

באופן דומה, אם אתם מפתחים שמעדיפים קידוד בפייתון, תוכלו לשמור מידע זה בהגדרות ה- Custom instructions. כך, ChatGPT תמיד יספק עזרה בקידוד בפייתון כאשר תבקשו זאת, ותחסכו את הצורך בתזכורות מתמידות.

כדי לגשת לפיצ'ר Custom instructions, ניתן לפעול לפי השלבים הפשוטים האלה:

* כנסו לממשק ChatGPT באינטרנט או השתמשו באפליקציית ‎ChatGPT ל-iOS.

* באינטרנט, לחצו על שם המשתמש שלכם בפינה השמאלית התחתונה של ממשק ChatGPT.

 

Screenshot of the ChatGPT web interface settings button. Credit: OpenAI

Screenshot of the ChatGPT web interface settings button. Credit: OpenAI

 

 

* משם, נווטו אל הגדרות, 'פיצ'ר בטא', והפעילו את "Custom instructions."

 

A screenshot of ChatGPT’s Beta features in the Settings menu. Credit: OpenAI

A screenshot of ChatGPT’s Beta features in the Settings menu. Credit: OpenAI

 

* סגרו את התפריט ולחצו שוב על השם שלכם.

* בחלון הקופץ, תבחינו באפשרות חדשה בשם "Custom Instructions." לחצו עליה כדי להמשיך.

 

Screenshot of custom instructions setting on ChatGPT Plus web interface. Credit: OpenAI

Screenshot of custom instructions setting on ChatGPT Plus web interface. Credit: OpenAI

 

  1. מענה לשאלות ב- Custom instructions

בכניסה למסך Custom instructions, יוצגו בפניכם שתי שאלות ספציפיות להנחיית הקלט שלכם.

חשוב לספק תגובות משמעותיות בפחות מ-1,500 תווים לכל שאלה.

השאלה הראשונה – מנחה אותכם לענות, "מה תרצו ש-ChatGPT ידע לגביך כדי לספק תגובות טובות יותר?" כאן תוכל להביע את ההעדפות, הרקע או כל מידע רלוונטי אחר שיעזור ל-ChatGPT להבין את ההקשר הייחודי שלכם.

השאלה השנייה – שואלת, "איך תרצו ש-ChatGPT יגיב?" נצלו הזדמנות זו כדי להסביר את ההתנהגות הרצויה או ההוראות הספציפיות שלכם, כדי להבטיח שתגובות ChatGPT תואמות את הציפיות שלכם.

  1. הרחבת האפשרויות

למרות שכרגע מוגבל לסט Custom instructions אחד בכל פעם, יש אפשרויות אינסופיות עם פיצ'ר זה. פתיחות תיבות הטקסט מאפשרת קלט גמיש, מה שאומר שניתן לספק ל-ChatGPT Plus פרספקטיבות שונות, והוא יגיב בהתאם.

  1. חיסכון בזמן, שיפור החוויה

על ידי ניצול פיצ'ר Custom instructions, משתמשים קבועים ב-ChatGPT Plus יכולים להאיץ את האינטראקציות שלהם ולבטל את הצורך בהוראות חוזרות. עם היכולת לשמור הנחיות כלליות והעדפות, ‏ChatGPT Plus מסתגל לצרכים שלכם, בין אם אתם מתחילים שיחות צ'אט חדשות או ממשיכים מאיפה שהפסקתם.

סיכום

פיצ'ר Custom instructions ב-ChatGPT Plus משפר משמעותית את חוויית המשתמש על ידי אפשרות לספק פרומפטים ברורים לתגובות ולאחסן את ההעדפות שלכם לאינטראקציות עתידיות. על ידי פישוט שיחות וביטול הצורך ב'פריימינג' חוזר ונשנה, פיצ'ר זה חוסך זמן יקר ומבטיח תגובות מותאמות אישית מהצ'אטבוט.

נסו את הפיצ'ר החדש הזה ושדרגו את חווית ChatGPT Plus שלכם עוד היום!

 

לעוד מלא עדכונים, חדשות וכלים בעולמות ה- AI, הצטרפו לקהילה שלי בפייסבוק AI Community Hub

A screenshot of ChatGPT’s Beta features in the Settings menu. Credit: OpenAI

הישארו מעודכנים