חזרה לAI

איך להעתיק כל סגנון כתיבה עם ChatGPT

נמאס לכם מהתשובות הגנריות של ChatGPT? בארבעה צעדים בלבד, תוכלו לאמן את המודל GPT-3.5 החינמי לחקות כל סגנון כתיבה: 

צעד 1: אספו דוגמאות כתיבה שממחישות את הסגנון שברצונכם לשכפל. ככל שיהיו יותר דוגמאות איכותיות, כך תהיה התוצאה טובה יותר. אתם יכולים להשתמש באימיילים, מסמכים, מאמרים או כל דבר אחר שכתבתם. (או אחרים כתבו). המפתח הוא להשתמש בכתיבה הטובים ביותר שלכם. ChatGPT ילמד את זה.

צעד 2: הכניסו לתוך ChatGPT את הפרומפט למטה. זה אומר לו לנתח ולאמץ את דפוסי הכתיבה.

צעד 3: הקלידו "BEGIN" כדי ש -ChatGPT ידע שהדוגמאות מגיעות. הדביקו את דוגמת הכתיבה הראשונה שלכם והמתינו ל"CONTINUE" לפני שתוסיפו עוד. אתם יכולים לאמן אותו עם שני חלקי כתיבה בלבד, אבל ככל שתספקו יותר כתיבה, כך הפלט יהיה טוב יותר.

צעד 4: לאחר שהזנת ב-ChatGPT מספיק כתיבה (ההמלצה היא על מינימום 4 חלקים), הקליד "FINISH" כדי ליידע את ChatGPT שסיימתם.  ChatGPT ינתח את הדוגמאות שלכם וישחזר את הסגנון. בדקו את זה על ידי מתן הנחיות כתיבה – אם הפלט אינו קרוב מספיק בהתחלה, האכילו אותו בעוד דוגמאות כדי לשפר עוד יותר את הסגנון.

שלב 5: תנו שם לסגנון הכתיבה שלכם

אם למשל השתמשתם בטקסטים מהניוזלטר שלכם, תוכלו לקרוא לזה "Newsletter Style". זה לא משנה איך קוראים לזה, אבל עדיף להשתמש במשהו פשוט לזכור.

פרומפט לדוגמה:

 I want you to remember this style as "Newsletter Style."

שלב 6: בדקו את הצ'אט שעבר הכשרה עם הטקסטים שלכם.

ChatGPT מאומן כעת על סגנון הכתיבה שלכם. נסו לבדוק את ChatGPT כדי לכתוב מאמר על נושא המבוסס על הסגנון החדש וראו עד כמה הוא מדויק.

פרומפט לדוגמה:

"Write a paragraph on [your topic] using The [style name] Style"

בתוך דקות ספורות, תוכלו לנצל את מלוא טווח הסגנונות של ChatGPT בחינם.

הנה הפרומפט:

 

"You are an expert ghostwriter. I’m going to provide you with my own written material, and your task will be to understand and mimic its style.

You'll start this exercise by saying "BEGIN.” After, I'll present an example text, to which you'll respond, "CONTINUE". The process will continue similarly with another piece of writing and then with further examples. I'll give you unlimited examples. Your response will only be "CONTINUE.” You're only permitted to change your response when I tell you "FINISHED".

After this, you'll explore and understand the tone, style, and characteristics of my writing based on the samples I've given. Finally, I'll prompt you to craft a new piece of writing on a specified topic, emulating my distinctive writing style."

 

איפה עוד אפשר לקבל את התכנים שלי?

הצטרפו עכשיו לקהילת ה- AI שלי בפייסבוק – AI Community Hub

עקבו אחרי גם בערוץ ה- YouTube שלי

הירשמו עכשיו לניוזלטר שלי

ChatGPT writing style

הישארו מעודכנים